BZP Ervaring - Drugs Forum
Drugs-Forum  
News Groups Blog Forum Chat Video Audio Images Documents Wiki Home
Go Back   Drugs Forum > NEDERLANDS / DUTCH > Forums over drugs > Research Chemicals
Register Tags Mark Forums Read

Notices

Research Chemicals 2-CB, 2-CT-2, 2-CT-7(Blue Mystic), Methylone (Explosion), phenethylamines, piperazines & tryptamines

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 06-07-2008, 01:08
Pino's Avatar
Pino Gold member Pino is offline
Pino has no status.
Donating Gold Member

Blog Entries: 2
Pino really knows their shit.Pino really knows their shit.Pino really knows their shit.Pino really knows their shit.Pino really knows their shit.Pino really knows their shit.Pino really knows their shit.Pino really knows their shit.Pino really knows their shit.
Points: 4,188, Level: 9 Points: 4,188, Level: 9 Points: 4,188, Level: 9
Activity: 3% Activity: 3% Activity: 3%
BZP Ervaring

Swim had eens een heel hoop bzp gekocht en was daarmee aan het experimenteren geslagen. Dit resulteerde in de volgende ervaring.

Algemeen

Substantie:
Benzylpiperazine.
Dosering: 150 mg om de 4 uur. Oplopend per dag.
Duratie: 3 dagen. (+1 dag kater )
Geslacht: man
Leeftijd:
23 (op dat moment).
Gewicht:
85 kg (op dat moment).
Setting:
Werkomgeving.
Bloeddruk normaal: +/- 130/70 (op dat moment).
Bloeddruk tijdens ervaring gemiddeld: 140/90
Piek druk: +/- 160/90

Ervaring:

Ervaring is ingedeeld in dagen. Het is vanuit de eerste persoon vertelt.

Dag 1:

Ik neem 's ochtends 150 mg bzp. Een uur later merk ik het. Elke vier uur neem ik nog een dosis. Elke nacht neem ik minimaal 4 uur slaap. Ik heb dubbele uren vanwege twee klussen, die afgerond moeten. Mijn bloeddruk is 140/90. Iets te hoge bloeddruk, veel te hoog voor mijn leeftijd.

Die nacht slaap ik 5 uur. Ik droom heftig en sta vroeg weer op. Eetlust was goed.

Dag 2:

6 uur 's ochtends. Ik neem weer 150 mg bzp. Maar neem nog 50 mg extra een uur later. Ik booster met 150 mg per keer vandaag. Ik voel me nog steeds niet overdreven moe. Wel merk ik dat mijn behoefte om brood te eten wat minder is. In plaats daarvan eet ik een boel appels en bananen. Ik wil werken, werken, werken. Bloeddruk is ongeveer hetzelfde als gisteren. Iets hoger. Die avond eet ik normaal. Ik begin wat manisch te worden. Werk gaat nog steeds goed. Eetlust is ook nog goed. Hoewel ik overdag vergeet te eten. 's Avonds eet ik meer dan normaal.

Die nacht slaap ik 4 uur. Deze keer heb ik maar weinig dromen. Opstaan is lastiger dan gisteren.

Dag 3:

Ik neem 200 mg 's ochtends en doseer 150/200 mg als booster per keer. Ik begin meer fouten te maken dan normaal. Ook begin ik moeite te krijgen met begrijpen van complexe materie. Ik begin levendig te dagdromen. Bij een bushalte zie ik opeens zo een ding uit aliens (zo een eierleggende spin) naar me toe lopen. Ik heb een stok in mijn hand en probeer hem neer te steken. Dan is de stok weer weg en ben ik weer wakker. Ik val steeds in slaap in de bus. Het logo van connexxion veranderd af en toe in twee slangen. Ik droom ook steeds dat ik wakker ben en in de bus zit. Bzp werkt niet goed meer, maar wil niet hoger doseren.

Thuis krijg ik nog een paniekaanval, waarbij mijn bloeddruk erg oploopt. Ik heb het gevoel, dat er iets gaat gebeuren en dat het iets niet goed is. Bijna geen slaap. Werk is gedaan. Ben misselijk en wil niet veel eten.

Dag 4:

Crash dag. Ik slaap de hele dag tot de volgende morgen en word alleen wakker om eten te kopen en daarna weer verder te slapen. Dromen zijn erg heftig. Ik ben steeds aan het vechten in mijn dromen. Op dag 5 word ik redelijk fit wakker.

Nawoord:

Nog steeds vanuit de eerste persoon:

Achteraf gezien zou ik bzp nooit meer op deze manier gebruiken. Hoewel ik op dat moment in de problemen zat met werk en te weinig tijd, zou ik het toch niet meer zo oplossen. Een van de nadelen was, dat de code van lagere kwaliteit was (dag 3, op dag 1 was het wat beter). Zeker hetgeen ik op het eind had geproduceerd. Ook liep de tolerantie snel op. Die week daarop moest ik nog steeds 250 mg nemen voor hetzelfde effect als 150 mg. De serotogene glitches werden naarmate de ervaring vorderde erger(dit uitte zich in meer psychedelische effecten, waaronder euforie). Een ander nadeel was dat ik er geen werkelijk tijd voordeel uithaalde. De crash dag had mij meer tijd gekost dan de tijdwinst uit de ervaring.

Reputation Comments on this post:

Erg gedetailleerde, goed geschreven experience report. Bedankt voor het delen!

bedankt voor het posten van je experimentje
Reply With Quote
Old 09-07-2008, 00:30
Psych0naut's Avatar
Psych0naut is a psychedelic burnout
Psychedelic Voyager
Donating Platinum Member

Psych0naut must mainline MedlinePsych0naut must mainline MedlinePsych0naut must mainline MedlinePsych0naut must mainline MedlinePsych0naut must mainline MedlinePsych0naut must mainline MedlinePsych0naut must mainline MedlinePsych0naut must mainline MedlinePsych0naut must mainline MedlinePsych0naut must mainline MedlinePsych0naut must mainline Medline
Points: 7,005, Level: 12 Points: 7,005, Level: 12 Points: 7,005, Level: 12
Activity: 0% Activity: 0% Activity: 0%
Re: BZP Ervaring

Zeer goed geschreven en gedetailleerde experience report, bedankt voor het posten! Klinkt als een heftige ervaring, zo'n meerdaags experiment. Heb je gewoon nog die paar uur slaap per nacht kunnen pakken, ondanks herdoseren enkele uren ervoor, aangezien ik lees dat je iedere 4 uur herdoseerde, of heb je 's avonds wel het herdoseren geskipped? Heeft SWIY weleens amfetamine gebruikt, en zoja, hoe vergelijkt SWIY het met BZP? BZP wordt namelijk vaak als het piperazine verwant van amfetamine gezien.
Reply With Quote
Old 13-07-2008, 16:47
Pino's Avatar
Pino Gold member Pino is offline
Pino has no status.
Donating Gold Member

Blog Entries: 2
Pino really knows their shit.Pino really knows their shit.Pino really knows their shit.Pino really knows their shit.Pino really knows their shit.Pino really knows their shit.Pino really knows their shit.Pino really knows their shit.Pino really knows their shit.
Points: 4,188, Level: 9 Points: 4,188, Level: 9 Points: 4,188, Level: 9
Activity: 3% Activity: 3% Activity: 3%
Re: BZP Ervaring

Na het eten nam degene in het report niets meer, omdat het eten te zwaar op de maag lag. Hij ging tot 2 uur door en stond om 6/7 uur 's ochtens weer op. Behalve de laatse keer toen heeft hij bijna niets gegeten en nauwelijks geslapen.

Hij vindt het net zo effectief als amfetamines voor het wakker blijven. Maar amfetamine is veel schoner qua stimulatie. Het is wel vergelijkbaar. Alleen heeft het meer (bij)effecten. Het euforisch gevoel is sterker. BZP maakt hem wat vrolijker dan amfetamine. BZP heeft meer effecten op het lichaam, zoals snelle hartslag, misselijkheid etc. (edit: Ik bedoel dat de effecten sterker zijn bij vergelijkbare stimulatie).

Occasioneel, in niet te hoge doseringen is het een prima stimulant. Stuk prettiger dan koffie.

Last edited by Pino; 13-07-2008 at 18:15.
Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Tags
benzylpiperazine bzp work experience

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules