vaporisers - Drugs Forum
Drugs-Forum  
News Groups Blog Forum Chat Video Audio Images Documents Wiki Home
Go Back   Drugs Forum > NEDERLANDS / DUTCH > Forums over drugs > Wiet & Hash
Register Tags Mark Forums Read

Notices

Wiet & Hash Over het gebruik van wiet, hash en iceolator.

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 09-10-2007, 10:36
dutch-marshal's Avatar
dutch-marshal dutch-marshal is offline
Titanium Member

dutch-marshal probably knows what they are talking about.dutch-marshal probably knows what they are talking about.dutch-marshal probably knows what they are talking about.dutch-marshal probably knows what they are talking about.dutch-marshal probably knows what they are talking about.
Points: 3,137, Level: 8 Points: 3,137, Level: 8 Points: 3,137, Level: 8
Activity: 1% Activity: 1% Activity: 1%
vaporisers

dit topic is vooral om aan iedereen te kunnen vragen wat hun mening is van vaporisers en welke ze mij kunnen aanraden!
ik weet dat er geen links mogen worden gegeven of prijzen....maar een naam is ook goed, dan google ik het wel even

dus heb je ervaring met een vaporiser? ik hoor het graag!
en is het mogelijk voor 100 euro een goede te aanschaffen

thx voor het lezen iedereen
ik wacht met smacht
Reply With Quote
Old 15-10-2007, 14:53
Psych0naut's Avatar
Psych0naut is a psychedelic burnout
Psychedelic Voyager
Donating Platinum Member

Psych0naut must mainline MedlinePsych0naut must mainline MedlinePsych0naut must mainline MedlinePsych0naut must mainline MedlinePsych0naut must mainline MedlinePsych0naut must mainline MedlinePsych0naut must mainline MedlinePsych0naut must mainline MedlinePsych0naut must mainline MedlinePsych0naut must mainline MedlinePsych0naut must mainline Medline
Points: 7,005, Level: 12 Points: 7,005, Level: 12 Points: 7,005, Level: 12
Activity: 0% Activity: 0% Activity: 0%
Re: vaporisers

Prijzen van illegale stoffen mogen niet worden gegeven, vaporizers zien niet illegaal, ten slotte zijn ze voor het vaporizen van legal kruiden bedoelt....
Er zijn 2 hoofdklasses van vaporizers, vaporizers met een ingebouwd verhittings element, en die door middel van een externe hitte bron moeten worden verwarmd, zoals een aansteker of heteluchtpistool/verfafbrander.
De eerste groep zijn vaak erg duur, en zitten qua prijs tussen de 50 en 150 euro.
De tweede groep zijn vrij goedkoop, tussen de 10 en 25 euro, maar er zijn ook duurdere modellen die qua prijs gelijk zijn aan elektrische vaporizers. Ze bestaan meestal uit een simpele glazen bol waar de kruiden in gedaan worden, en van onder met een aansteker verhit worden, zodat de actieve stoffen verdampen. SWIM heeft zelf ook 2 verschillende vaporizers, een Eagle Bill, en een Vapo, beide moeten verhit word met een aansteker of gasbrander, maar ze zijn zeer efficient, en compact, vooral de Vapo. De Eagle Bill is een glazen bol met een redelijk lang steeltje waar door je inhaleert, en heeft aan de bovenkant een gaasje, zodat hij zowel als pijp als vaporizer te gebruiken is, helaas is het steeltje alleen wel redelijk kwetsbaar. De Vapo lijkt net op een gloeilamp, het is een redelijk grote glazen bol, en aan de bovenkant zit een dop met een buisje die verschuifbaar is en waardoor je inhaleert. De dop is er af te halen zodat je er je kruiden in kunt gooien. De Vapo is erg goedkoop, rond de 15 euro en ook redelijk robuust voor een glazen vaporizer.
Reply With Quote
Old 16-10-2007, 13:02
dutch-marshal's Avatar
dutch-marshal dutch-marshal is offline
Titanium Member

dutch-marshal probably knows what they are talking about.dutch-marshal probably knows what they are talking about.dutch-marshal probably knows what they are talking about.dutch-marshal probably knows what they are talking about.dutch-marshal probably knows what they are talking about.
Points: 3,137, Level: 8 Points: 3,137, Level: 8 Points: 3,137, Level: 8
Activity: 1% Activity: 1% Activity: 1%

thx voor de info ^^

een vaporiser met externe hittebron heb ik zelf ook gemaakt, dus zo'n lamp vapo

maar ik ben vooral benieuwd naar de vaporisers met interne hittebron.. ik zoek een merk dat duurbaar is..

iemand ervaring met 100,- vaporisers?
Reply With Quote
Old 04-02-2008, 22:37
scienide scienide is offline
Newbie

scienide is an unknown quantity at this point
Points: 202, Level: 2 Points: 202, Level: 2 Points: 202, Level: 2
Activity: 0% Activity: 0% Activity: 0%

Hey,

Ik heb hier een Vapir digital air one. Heb deze met korting kunnen krijgen.
Het is dat ik deze op de kop heb kunnen tikken, anders zou ik deze niet gekocht hebben.

Ik ben nou aan het kijken naar de herbal aire. Deze is niet zo duur als bijvoorbeeld de vulcano maar wel behoorlijk effectief (het schijnt het beste rendement bij onafhankelijke tests)!

Er is een aparte blazer bijgeleverd voor als je een ballon wilt vullen wat het voordeel geeft dat als je normaal wilt inhaleren via de slang er ook echt vapor vrij komt op het moment dat jij dat wilt, in tegenstelling tot de meeste vaporizers.

Met een prijskaartje van net boven de 200 euro lijkt me dat de beste koop. In geen verhouding tot de bijna twee keer zo dure vulcano.

Dit is echter een basis station. Ik ben ook nog op zoek naar een oplossing voor als ik op bezoek ben bij vrienden, bij het poker spelen of zoiets dergelijks. Het liefste dus oplaadbaar. De vapir oxygen voor 100 euro lijkt me een redelijk product. Je kunt er GEEN ballon mee vullen, maar deze heeft ook weer het voordeel dat er alleen vapor vrijkomt als je zelf aan de buis zuigt.
Hij schijnt wel een vrij klein reservoir te hebben voor de kruiden, maar omdat hij geen herb disc gebruikt heb je nauwelijks verlies van vapor.

Ik ben van dit product echter nog niet overtuigd omdat ik tegenstrijdige berichten lees. Sommige mensen vinden het een geweldig apparaat met zijn beperkingen, anderen zijn kritisch ten opzichte van de werking.

Ik heb echter een filmpje gevonden waar de werking goed wordt gedemonsteerd door iemand en waardoor ik geneigd ben de gok te gaan wagen.

Maar de oxygen kan ik niet met overtuiging aanraden, ik heb hier mijn twijfels over en wil eerst zelf proberen voor ik deze kan aanraden.

De herbal aire is 100% een goede vaporizer voor een goede prijs. Misschien aan de dure kant maar kwaliteit heeft een prijs.

Mvg
Marco

Reputation Comments on this post:

goeie post - triptonaut
Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules