|
| News Groups Blog Forum Chat Video Audio Images Documents Wiki Home |
|
|||||||
| Register | Tags | FAQ n Rules | Mark Forums Read |
| Notices |
| Smartdrugs Herbal XTC, natuurlijk stimulanten, afrodisiacs en andere capsules, pillen en drankjes uit de smartshop. |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
||||
|
||||
|
Bionix brazillian power
Bionix brazillian power gaf mij een warm gevoel, met een lichte maar aangename energiestoot, die 3 uur aanhield. Geen na of bij effecten. Ik had 3 capsules op. Ik hoor van anderen dat het effectiever is een hogere dosering te nemen of te combineren met andere bionix producten.
Van de bionix brazillian power flyer: Een nieuwe energieformule die guarana, vitaminen en aminozuren bevat. Deze combinatie van ingrediënten zorgt voor een energieboost en vermindert het hongergevoel, waardoor je langer door kunt gaan. Power to the people! Effecten van Bionix Guarana is een natuurlijke bron van cafeïne en geeft energie. De vitaminen maken je alert en hebben een opwekkend effect. L-Taurine en L-Tyrosine staan bekend om hun stimulerende werking, vooral op de hersenen. Gebruik van Bionix Neem 1 capsule Bionix op een lege maag met een ruime hoeveelheid frisdrank of vruchtensap, 45 minuten voor het gewenste effect. Ingredienten van Bionix Een Bionix capsule bevat: - Vitamine B1 - 1,4 mg - Vitamine B2 - 1,6 mg - Vitamine B3 - 18 mg - Vitamine B5 - 6 mg - Vitamine B6 - 10 mg - Vitamine B12 - 3 mcg - L-Taurine - 200 mg - L-Tyrosine - 25 mg - Bionix Pure Brazilian Power Xtract - 200 mg - Bionix Proprietary Blend Phyto-nutrient - 192,5 mg Waarschuwingen Bionix is een voedingssupplement en moet als zodanig worden gebruikt. Gebruik niet meer dan de aanbevolen dosis. Bionix Niet gebruiken tijdens zwangerschap of wanneer u borstvoeding geeft. Bionix Niet gebruiken bij hart- en vaataandoeningen, hoge bloeddruk, diabetes, glaucoom, schildklier-, nier- of prostaataandoeningen. Bionix Niet gelijktijdig gebruiken met antidepressiva of andere MAO-remmers, of met andere medicijnen. Stop direct het gebruik van Bionix bij nervositeit, rillingen, slapeloosheid, verminderde eetlust of hartkloppingen. Bionix Buiten het bereik van kinderen bewaren op een koele en droge plaats. |
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|
| Sitelinks: | Site Functions: |