|
| News Groups Blog Forum Chat Video Audio Images Documents Wiki Home |
|
|||||||
| Register | Tags | FAQ n Rules | Mark Forums Read |
| Notices |
| Nieuws over drugs Hier vind je de laatste nieuwtjes over drugs. |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
||||
|
||||
|
ADAM CURRY: ELKE DAG EEN LEKKER JOINTJE Diagnose praat wekelijks met een bekende Nederlander over zijn of haar gezondheid. Deze week de 'eeuwig jonge' deejay en ondernemer Adam Curry (39). Hij verbleef onlangs bij de Nederlandse troepen in Irak, waar vandaan hij een week lang zijn ochtendprogramma Ook Goeiemorgen uitzond. 'Jong blijven is een kwestie van pappen en nathouden. Echt waar.Patricia is meteen toen we een relatie kregen, begonnen om mij allerlei cremetjes te geven. Voor mijn handen, voor mijn gezicht, onder de ogen, voor mijn knieen, voor mijn billen. Tegenwoordig moet ik ze van haar pikken. Dan neem ik de nachtcreme voor de oudere vrouw. Doet het uitstekend bij mij. Het zal best duur zijn. Clinique of zoiets. Wel heel goed. Het lijkt wel of ik jonger word in plaats van ouder. Patricia maakt zich zorgen. Ze klaagt er over: wanneer komt het bij jou nou eens een keer, zegt ze dan. Maar ik word dit jaar 40 en heb nog geen rimpeltje. Het zit in de familie.We nemen ook voedingssupplementen in. Die hebben we nog uit de tijd dat we in Amerika woonden. DNA-repair heet het. Het bevat allerlei stofjes en enzymen die er voor zorgen dat je je goed voelt en dat je cellen niet verouderen. Het is geloof ik gedroogde rode kool of zo. Dat neem ik bij het ontbijt, bij het middageten en 's avonds. Sinds we dat spul gebruiken zijn we eigenlijk nooit meer ziek. Ik heb alleen een keer per jaar de griep. Patricia niet, want zij haalt altijd een griepprik. We eten gezond. Patricia kookt elke dag vers. Zij is echt een Hollandse moeder. Ze maakt lekkere dingetjes, en niet te vet. Weinig vlees, meer kip en vis. En altijd heel veel sla. Drinken doen we niet. Ik neem wel elke dag een lekker jointje. Daar zweer ik bij. Het houdt me relaxed en zet tenminste eventjes die hersenen stil. Anders gaat het echt de hele dag door bij mij. En in elk geval is het beter dan drank. Drank, daarvan word je pas echt vroeg oud. Een jointje is voor mij de manier om niet overspannen te raken. De afgelopen jaren waren heel zwaar voor ons. Niet alleen door de toestanden met de belasting. Vooral de dingen die over je geschreven worden, het geneuzel, de onwaarheden, dat brengt heel veel spanning met zich mee. Het is deprimerend. Wat me ook redt, is dat ik altijd goed slaap. Je kunt 's nachts zo een olifant in mijn kamer laten rondbanjeren. Maar: als ik alleen thuis ben met mijn dochter, hoor ik alles. Dan lig ik in de waakstand. Dat kan ik zo instellen. Om de stress de baas te blijven, is het ook heel belangrijk dat ik blijf eten. Onder druk val ik altijd af. Ik raak zo vijf, zes kilo kwijt. Kennelijk ga ik heel snel verbranden als ik gestrest ben. Gelukkig zorgt Patricia ook daarin heel goed voor mij. In moeilijke tijden maakt ze extra veel lekkere dingetjes. Die tien dagen in Irak hebben me goed gedaan. Weg van alle beslommeringen. Ik ben zelfs een kilo aangekomen! Zo'n reis verandert ook je wereldbeeld. Als je alleen de beelden op tv ziet, denk je dat het om een stelletje primitievelingen in de woestijn gaat. Je vergist je. Irak heeft een hoog opgeleide bevolking. Je denkt dat iedereen arm is. Je vergist je, want er is ook grote rijkdom. Maar het leven is er enorm moeilijk. Als je dat ziet, ga je vanzelf relativeren. Die mensen zijn 35 jaar onderdrukt geweest door een enorme klootzak. En dan denk ik dat ik problemen heb met de overheid!' |
![]() |
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|