Drugs-Forum  
Home Wiki Studies Forum Groups Blog Video Images News
Go Back   Drugs Forum > NEDERLANDS / DUTCH > Forums over drugs > XTC
Mark Forums Read
Register Tags

Notices

XTC Over MDMA, MDEA, MDA en luchtverfrissers met MDMA erin.

Thread Tools
Old 16-11-2009, 16:38
oscar19681 oscar19681 is offline
Silver Member

32 y/o Male
oscar19681 is an unknown quantity at this point
Points: 148, Level: 1 Points: 148, Level: 1 Points: 148, Level: 1
Activity: 0% Activity: 0% Activity: 0%
Zuiverheid Xtc/mdma in jouw regio?

Zuiverheid Xtc/mdma in jouw regio?

Hallo ik ben nieuwsgierig naar de zuiverheid bij andere forum gebruikers. Swim woont zelf in Limburg en hier is de pillenhandel een tijdje helemaal dood geweest. Daarna werd swim doodgegooid met MCCP , MCPP , speed pillen en andere troep die niks met MDMA te maken hebben en nog niet eens verwant zijn MDMA(en swim is toch best thuis in de party scene). Als swim goed zoekt vindt swim nog wel eens enigszins regelijke disco,s biscuitjes maar de mdma is van zo,n lage kwaliteit dat het gewenste effect niet lander dan een anderhalf / twee uur en dan nog redelijk zwak ook maar beter iets dan niets. Waar is toch die tijd gebleven van de blauwe driehoekige mishubisie,s waar je van eentje helemaal uit je plaat ging en bijna de hele avond genoeg aan had? swim heeft er eens een klein beetje onderzoek naar gedaan. Conclusie Masaal globale stengere regels die bedoeld zijn de grondstoffan stevig aan te pakken , Nieuwe strategie en handels wijze van onze eigen oom agent in een poging om niet alleen de xtc handel maar ook het gebruik langzaam maar zeker helemaal uit te roeien(naar het schijnt door aanhoudende druk van de EU en de VS)... resultaat? Enorm vervuilde pillen (voornamelijk mccp/mcpp) waar wij als land nog niet zo lang geleden de meest zuivere xtc tabletten (hetzei soms wel met een wat hoge dosis) produceerde . Mensen gaan nu masaal naar de ghb , speed , zelfs crystal meth , coke , grijpen zonder goed te weten wat te gevolgen hiervan zijn en vervolgnes moeten afkicken bij klinieken.. "Het Trimbos instituut spreekt van een verstoring in de balans van xtc gebruik door de zero tollerance werkwijze van justite waardoor mensen naar andere verslavendere en soms gevaarlijkere middelen grijpen om het xtc tabletje te vervangen die nu berucht is om zijn onzuiverheid" Wat vinden jullie? Is de zuiverheid xtc tablet niet meer wat die een aantal jaren geleden was? En trekt dit weer aan of is er weinig verandereing te zien?oscar19681
Old 21-11-2009, 18:50
dutch-marshal dutch-marshal is offline
Palladium Member

26 y/o Male from Afghanistan
dutch-marshal probably knows what they are talking about.dutch-marshal probably knows what they are talking about.dutch-marshal probably knows what they are talking about.dutch-marshal probably knows what they are talking about.dutch-marshal probably knows what they are talking about.
Points: 1,037, Level: 4 Points: 1,037, Level: 4 Points: 1,037, Level: 4
Activity: 0.8% Activity: 0.8% Activity: 0.8%
Re: Zuiverheid Xtc/mdma in jouw regio?

SWIM heeft ook veel gelezen over dit onderwerp. en verwacht niet veel verbeteringen..
die grondstoffen werden gewoon altijd gebruikt bij grote productie...

misschien over een paar jaar als mensen wat nieuwe handelsroutes hebben gevonden.. maar dan komen we waarschijnlijk nooit meer zo goed als een paar jaar gelden te liggen geografisch gezien
Old 22-11-2009, 19:40
Silver Member

32 y/o Male

Heb je dit ook al gelezen?

http://www.volkskrant.nl/archief_gra..._coke_en_speed
Old 11-12-2009, 00:54
Silver Member

32 y/o Male

Jonge jonge wat is het NL forum dood jonge.
Old 11-12-2009, 20:10
5HT-Receptor 5HT-Receptor is offline
Silver Member

Male from United Kingdom
5HT-Receptor is learning how to become a psychonaut.
Points: 149, Level: 1 Points: 149, Level: 1 Points: 149, Level: 1

Nee, nee, het is niet dood, het leeft!

Voor een paar maanden terug was het alleen maar rommel. Iedereen is het zat. Steeds meer mensen laten hun pillen daarom testen. Was mijn hamster een jaar terug nog zowat de enige op het test-spreekuur bij Novadic-Kentron (verslavingszorginstelling waar je 1x per week ALLES kunt laten testen, anoniem en gratis), de laatste tijd 'hang je met de benen buiten'.

In ieder geval is het resultaat dat steeds minder mensen rommel afnemen en de dealers weer op zoek gaan naar goede bronnen. De markt is nu dan ook weer langzaam aan het verbeteren, jeeeehh, verzekerde een medewerker van een andere instelling mij. Ik weet niet hoe de percentages nu liggen. Maar blijkbaar is het iets aan het verbeteren dus.

Laten we het hopen!
Old 12-12-2009, 04:27
Tinytitan Tinytitan is offline
Newbie

Male
Tinytitan is an unknown quantity at this point
Points: 9, Level: 1 Points: 9, Level: 1 Points: 9, Level: 1

Spijtig dat dit enkel in Nederland het geval is. Belgie zou wel een serieuze kwaliteitsboost kunnen gebruiken. swim is met pillen gestopt omdat de kwaliteit echt belabberd is hier.
Old 12-12-2009, 07:48
dutch-marshal dutch-marshal is offline
Palladium Member

26 y/o Male from Afghanistan
dutch-marshal probably knows what they are talking about.dutch-marshal probably knows what they are talking about.dutch-marshal probably knows what they are talking about.dutch-marshal probably knows what they are talking about.dutch-marshal probably knows what they are talking about.
Points: 1,037, Level: 4 Points: 1,037, Level: 4 Points: 1,037, Level: 4
Activity: 0.8% Activity: 0.8% Activity: 0.8%

swim gelooft nog niet echt in de verbetering van "xtc" in NL, SWIM hoort niks andes dan troep troep troep...
Old 05-01-2010, 17:20
Silver Member

32 y/o Male

Precies er is nog steeds geen verbetering. Voor nieuwjaar had swim er een paar gekocht met de garantie dat het GEEN mccp is. En geloof mij de bron is normaal is redelijk betrouwbaar. En wat d8 je? mccp! Me vriendin haar hele avond verneukt met boven de wc hangen. En swim had de avond nog kunnen redden met wat ghb en coke. Maarjah pas op voor licht blauwe mitsubishis met donkere spikkeltjes erin = mccp. Is maar goed want ik wou ze eigenlijk bewaren voor trance energy. Maargoed is nog steeds dus hoofdzakelijk troep in omloop. En men kan wel zeggen iedereen laat ze testen waardoor de dealers opzoek gaan naar een betere bron. NOT ! en waarom? er zijn vrijwel geen goeie pillen op de markt. Maar het gekke is dat volgens pill-report (google maar) vuile pillen een zeldzaamheid is in nederland. Of de mensen sturen alleen hun resultaten in als er mdma uit de test komt naar die site of die site is niet betrouwbaar.
Old 04-10-2010, 17:52
duikboot duikboot is offline
Newbie

38 y/o Male from Netherlands
duikboot is an unknown quantity at this point
Points: 6, Level: 1 Points: 6, Level: 1 Points: 6, Level: 1

Ik woon in drenthe, en kan niet zo veel zeggen over de toestand in deze regio, daar ik simpelweg geen bronnen met reputatie ken hier. Ik weet wel dat in brabant, het mogelijk is om zowel pure MDMA als pillen met enkel MDMA en vulmiddel te krijgen.

Heb in de laatste test pillen gehad die 67mg mdma bevatten, en dat is voor mij ideaal.

Geen andere rommel, geen lontjes, gewoon, dat wat het moet zijn.

De gehaltes zitten tussen 50 en 170mg per pil. Dus ik zou adviseren, koop er 2, laat er 1 testen, en als de test goed is, try. Nog steeds goed, dan gelijk voor de vrienden club inslaan.

Heb ik tenminste wel gedaan. Is voor mij DE love drug!
Old 12-01-2012, 07:27
aisse aisse is offline
Newbie

25 y/o Female from Netherlands
aisse is an unknown quantity at this point

Hier in brabant omgv breda circuleren de zogenaamde Diamantjes en dollars beide zeer zuiver ben der nog nooit van gaan nekken en de mdma is ook niet verkeerd

Schrik gwn als ik van limburg lees
Old 28-02-2012, 22:55
Brabant Brabant is offline
Newbie

Male from Netherlands
Brabant is an unknown quantity at this point

In Breda zijn de speakers nu veel in de omloop.
Heb er nog niemand over horen klagen dat hij misselijk werd of wat dan ook, ondanks de hoge dosis van rond de 200mg per pil.
Helaas is dit wel eens anders zoals hierboven te lezen is.

Blijft toch jammer vind ik, al dat namaak spul en rommel die erin zit bij die kut pillen die helaas veel in de omloop zijn.
Je verpest er misschien wel de lol van xtc mee voor iemand die het de eerste keer gebruikt...

Share this on:

Tags
drugs, drugs-forum, ecstasy, love, mcpp, mcpp test, mdma, netherlands, xtc

Thread Tools

» New Threads
Took ONE T3 about two hours ago,...
Last post by aivolkovo
0 Replies, 1 Views
When do you know you should put...
Last post by CaliSunshine
2 Replies, 76 Views
Just got prescribed dex/share ur...
Last post by AKA_freckles
4 Replies, 50 Views
Utopia...the place of healing
Last post by opiatebattler
39 Replies, 1,743 Views
Is LSD worth it?
Last post by Mark Rutte
39 Replies, 722 Views
Is this a for-life thing for you?
Last post by CaliSunshine
12 Replies, 551 Views
Up In Smoke: My Life As A (Former)...
Last post by cosmicstarseed
133 Replies, 21,765 Views
come up different in rock form vs....
Last post by elperuano
8 Replies, 179 Views
Is it possible to use a dispenser...
Last post by djdelmar
0 Replies, 1 Views
How does tramadol affect you?
Last post by tidruid
6 Replies, 116 Views
» New Wiki Articles

Sitelinks: Information:

All times are GMT +1. The time now is 22:42.

Copyright: SIN Foundation 2003 - 2014, All rights reserved
"Wiki" powered by VaultWiki v3.0.20 PL 1.